Business is booming.

NEVJEROJATNO – KAKAV PRIZOR: ”Ulazim u market u Grčkoj, a kasirka me odvaja i govori ZA SRBE NIJE ISTA CIJENA ko za druge- ŠTA SE DEŠAVA ?

Oglasi

Kada se ode na more, onda se tu ne radi samo o vodi, pijesku, peškirima, suncu, kremama za sunčanje, pa je tako jedan državljanin Srbije na društvenim mrežama tražio da mu ljudi napišu neke svoje događaje i iskustva sa ljetovanja, te je dobio jasan odgovor zašto je za mnoge Grčka omiljena destinacija za ljude iz Srbije. Za mnoge je najbolje mjesto za sakupljanje informacija, društvene mreže. Ukoliko imate namjeru da ljetujete na nekoj egzotičnoj destinaciji, treba samo da nađete pravu grupu i da se tu posavjetujete na pravi način, a ljudi će vam podijeliti svoja iskustva , jedni za drugima.

Tako je jedan Nikola, u grupi ”Uživo iz Grčke” pitao ljude da mu opišu svoja iskustva iz Grčke, a cijela prepiska je zaista veliko bogatstvo. A za vas smo izdvojili nekoliko komentara koji zaslužuju da se pročitaju i po nekoliko puta:

“Stižemo 2016. na Lefkadu, pametna ne rezervišem trajekt, samo mi nismo uspeli da se ukrcamo na trajekt (posljednji za taj dan), ostajemo i spavamo u kolima na nekoj plaži kod Lefkasa jer nismo uspjeli da pronađemo prenoćište. Pritom vlasnicu smještaja na Kefaloniji nisam uspela da dobijem da joj javim da stižemo dan kasnije. Sutradan ujutru krećemo, posle novootkrivene morske bolesti mog muža, stižemo u Fiskardo, pratimo put koji nam je navigacija pokazala, kad ispred nas odroni od zemljotresa. Poslije vožnje preko brda i planina stižemo u smještaj, divna vlasnica nam produžava boravak za tri dana jer smo došli na medeni mjesec… Dok smo bili na ostrvu, pala sam sa litice, tačnije propala kroz neku suhu travu, jedva se zadržala da ne padnem, samo sam bila izgrebana. Dan pred polazak na parkingu plaže Antisamos smo udarili u auto jedne djevojke iz Atine, srećom pa smo uspjeli da se nagodimo… Medeni mesec iz snova u Kefaloniji!”

Ostatak priča pročitajte OVDJE

Comments are closed.

Korištenjem portala, slažete se sa upotrebom kolačića. Kolačiće koristimo kako unaprijedili portal, servirali ciljane oglase, te olakšali komunikaciju i korištenje portala. Kliknite na gumb "Prihvatam" Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.